niedziela, 15 czerwca 2014

Wakacyjne czytanie - stosik zaległości

fotograf - moja przyjaciółka - Kinga K.


Witam Was bardzo gorąco! Jesteście najlepszymi czytelnikami na całym świecie! Dziękuję za miłe słowa, a nowym obserwatorom jak i tym wytrwałym, życzę wytrwałości i cierpliwości, mam nadzieję, że nadal będziecie towarzyszyć mi w tej blogowej przygodzie!

Dzisiaj przychodzę do was ze stosikiem moich nieprzeczytanych zbiorów, jedna z książek jest u mnie już jakieś półtora roku i wyobraźcie sobie, nawet jej nie tknęłam. W te wakacje postanowiłam uporać się z własnymi, zaległymi zbiorami, które możecie zobaczyć na zdjęciach.
Post miał być dodany na początku czerwca, zważywszy na to, że jako tegoroczna maturzystka, wakacje zaczęłam 28 maja, ale ja to ja i stosik jak zwykle pojawia się w połowie miesiąca.

Dość ględzenia, przechodzimy do tego, co interesuje nas najbardziej, czyli książek!!!
 




1. Dopóki śpiewa słowik - Antonia Michaelis (wygrana na portalu Lubimy Czytać)
2. Bez zobowiązań - Jacqueline Susann (prezent od mojej biblioteki)
3. Koniec i początek - Nora Roberts (pożyczona na wieczne nieoddanie z biblioteczki mojej Mamy)
4. Hobbit - J. R. R. Tolkien (prezent na dzień kobiet)
5. Dziewczyna, która kochała Toma Gordona - Stephen King (zakup własny)
6. Obsesja -Erika Spindler (wygrana na blogu MK Czytuje)
7. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia (prezent na gwiazdkę od Kingi)
8. Papierowe marzenia - R. P. Evans (zakup własny)
9. Gwiazd naszych wina - John Green (zakup własny, i już zrecenzowane)
10. Bliżej słońca - R. P. Evans (zakup własny, do wygrania w konkursie)
11. Kronika ślubnych wypadków - Jessica Hart (wygrana w konkursie u Awioli)
12. Kto się śmieje ostatni - Trish Wylie (wygrana w konkursie u Awioli)
13. Światła pochylenie - Laura Whitcomb (zakup własny, dzięki informacji Katarzyny Meres, dołapałam ją za zaledwie 5 zł, dziękuję kochana! Niestety oferta już jest nieaktualna :()





To jeszcze nie wszystko, bo w wakacje mam zamiar wywiązywać się z wyzwań, więc będzie sporo Stephena Kinga.
Mam dla Was też zaległy post z cyklu ulubione lektury.
Czekają Was posty mniej tematyczne, ale i recenzje książek, które dołapię w bibliotece.







źródło
Na koniec muszę się Wam pochwalić(nie żebym się wgl. dzisiaj nie chwaliła czy coś), wspominałam już o wygranej w konkursie u Awioli, zadaniem konkursowym było napisanie pracy pt. "Mój najlepszy flirt", każda forma była dozwolona, ja wybrałam wiersz, który zajął trzecie miejsce, byłam nieziemsko szczęśliwa. Oprócz książek mieliśmy zagwarantowane, że nasze prace zostaną uwiecznione w e-booku i doczekaliśmy się. E-book jest gotowy i można go pobrać zupełnie za darmo tutaj - klik. Zapraszam do czytania, moja praca występuje pod nazwą - Anna Porębska.
http://anikateraa.blogspot.com/2014/06/konkurs_3.html




69 komentarzy:

  1. Sporo tych książek, z chęcią bym je przeczytała. Teraz za Twoim poleceniem czytam ,,Melancholie sukuba" i muszę stwierdzić, że trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś, cieszę się, że Ci pomogłam :D

      Usuń
  2. Anonimowy6/15/2014

    Gratuluję wygranych! ;) Świetny stosik, we wakacje także zamierzam nadrobić zaległości z twórczości Kinga. Już dziś zaczynam "Misery", a w następnych miesiącach bez wątpienia będę kontynuowała to wyzywanie. Miłej lektury! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D O "Misery" też mam w planach, więc czekam na Twoją recenzję :D

      Usuń
  3. Hobbit prezentem na dzień kobiet i jeszcze nie przeczytałaś?! :O Czekam na recenzję! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam dzień kobiet, jedna książka czeka już ponad rok :D Najgorsze jest to, że na "Hobbita" mam ogromną ochotę, bo to książka, o której marzyłam, ale że planuję przeczytać od razu 2 i 3 część "Władcy pierścieni" to jakoś nie mogę się zabrać, ale recenzja będzie mam nadzieję już nie długo :D

      Usuń
  4. Śliczny , dość spory stosik . Życzę przyjemnego czytania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też Ci ręce nie poodpadały! :O
    Piękny stosik, jednakże "Dopóki śpiewa słowik" nie polecam. Strasznie mnie ta książka rozczarowała :C
    Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie minuta deseczki, a ręce góry będą przenosić haha! Taka reklama stylu fit :D
      "Dopóki śpiewa słowik" wywołuje tak różne opinie, że nie zostaje mi już nic, jak tylko samodzielnie sprawdzić jej wnętrze, no ale gdybym jej pewnie nie miała na własność, to zrezygnowałabym z jej przeczytania :-)

      Usuń
  6. O mamciu ile cudów *.*
    Dopóki śpiewa słowik, Hobbit, Gwiazd naszych wina - wszystkie chciałabym mieć na półce. ;)
    A wygranej w konkursie gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D z Hobbita i Gwiazd naszych wina najbardziej się cieszę :D

      Usuń
  7. Takie stosy lubię, zdobyte a nie wyżebrane ;) Gratuluję wygranej u Awioli!
    Też mam "Światła pochylenie" dzieki Kasi Meres.
    udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Cudowna oferta, 5zł za taką książkę <3

      Usuń
  8. Piękne stosisko! Światła pochylenie świetne. Spindler bardzo lubię, jednak Obsesji jeszcze nie znam, więc czekam na wrażenia. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat Spindler, więc może mi też się spodoba :D

      Usuń
  9. Moje oczy nie mogą się oderwać od tego pięknego stosiku.
    Gratuluję!!
    Życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący stosik! Ja czytałam z niego tylko "Światła pochylenie", "Hobbit" oraz "Trzy metry nad niebem". Książkę "Gwiazd naszych wina" posiadam i mam zamiar przeczytać w tym miesiącu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gwiazd naszych wina" polecam, bo świetna :D Widzę, że sporo osób czytało "Światła pochylenie", a ja dopiero pierwszy raz usłyszałam o nim na blogu Kasi jakiś tydzień temu :(

      Usuń
  11. King <33333
    Kocham go!
    Podziwiam Cię, tyle książek przeczytać? Nieźle! Naprawdę, ja zabieram sie od kilku miesięcy, ale ciagle jakos cos jest ważniejsze ;/
    Dopiero zaczynam, może wspomnisz o moim blogu u siebie? To dla mnie bardzo ważne ;)
    szejkus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj jakąś fajną , inspirującą notkę, to wtedy bardzo chętnie o Tb wspomnę :)
      King jest świetny, dopiero czytam jego drugą książkę, a już jestem zachwycona :D

      Usuń
  12. Jejciu ja też mam kilka takich książek leżących już ponad rok (a dokładnie 33), jestem takim nieuleczalnym zbieraczem, kupuję, odkładam i po prostu cieszę się, że mam:) Gratuluję wygranych:) Obsesja może być ciekawa:) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha niezłe kilka :D Mam bardzo podobnie jak kupię książkę, dostanę, czy po prostu mam na własność, to później trudno mi się za nią zabrać, nie wiem czym to jest spowodowane, ale tak sobie myślę, że może dlatego, że nie mam nad głową stopera, który liczy mi czas przetrzymywania książki... :D

      Usuń
  13. Idealny stosik na wakacje :D
    A Twój wiersz jest taki smutny, ale jednocześnie boleśnie prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję niesamowicie za przeczytanie, bardzo chciałam oddać właśnie takie emocje, smutek, rozpacz, ale zakończenie miało dać małą iskierkę optymizmu, która znajduje się w cieniu przeszłości, jednak przebija się przez mrok :D

      Usuń
  14. O kurcze, jakie ciekawe tytuły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać, żeby je przeczytać :D

      Usuń
  15. Najbardziej ciekawią mnie Green, Evans i Spindler.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greena już mam za sobą, Evans jedna książka też już przeczytana, a za resztę dopiero muszę się zabrać :D

      Usuń
  16. Kochana masz co czytać, ale Ci zazdroszczę takich wspaniałych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czasu brak, ale jakoś dam rady :D Chętnie się podzielę, przynajmniej na razie jedną, zapraszam na konkurs! :D

      Usuń
  17. Ja też chciałabym przeczytać Hobbita oraz Evansa Bliżej słońca. Na razie brak czasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Evansa zapraszam do mnie na konkurs, jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału no i na recenzję tej książki, która ukarze się jeszcze w tym tygodniu :D

      Usuń
  18. Evansa uwielbiam <3 A i cały stosik jest bardzo ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, ze Evans jest cenionym pisarzem, dlatego też jego książkę wybrałam na nagrodę w konkursie :D

      Usuń
  19. Piękny stos :-). Mam dopóki śpiewa słowik jak i też światła pochylenie :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, a słowika zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie mi się przypomniało, że dalej nie odpowiedziałam na Twoje wyzwanie:) Ale obiecuję, że nadrobię zaległości, bo już mam prawie wakacje;) Ogroooomny stos, ale na wakacje jak znalazł:) Również planuję nie zaopatrywać się w nic nowego w najbliższym czasie, tylko przeczytać wszystkie te kupione niegdyś lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już myślałam, ze się nie doczekam :P Ja, co do nowych książek nie mam nic przeciwko, ale w pierwszej kolejności chcę przeczytać książki ze stosika :D

      Usuń
  22. Toż to jakieś pół metra książek - powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się ich uzbierało, ale mam wakacje mam do 1 października, wiec spokojnie :D

      Usuń
  23. Same cudności, kilka bym Ci podkradła ;)) A tak na poważnie zaczytanych wakacji życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, ile świetnych książek! Czytałam jedynie "Trzy metry nad niebem" i prawdę mówiąc, autor mnie strasznie rozczarował, wolę film. Zabrałabym Ci Greena, Kinga, Roberts, Evansa, Whitcomb i Michaelis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i nic by mi prawie wtedy nie zostało :( Słyszałam, ze "Trzy metry nad niebem", książka to nic szczególnego, ale sprawdzimy na własnej skórze :D

      Usuń
  25. Bardzo łady stosik :)
    Sama posiadam "Trzy metry nad niebem' - już przeczytana :) Mi się bardzo podobała, więc jeśli lubisz takie romantyczne książki to myślę, że ją polubisz :)
    Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki rodzaj romantyzmu, ale nie mówię nie, muszę przekonać się na własnej skórze, ale trochę mam obawy, ze mnie zawiedzie, bo po obejrzeniu filmu, mam bardzo dobre zdanie o tej historii :D

      Usuń
  26. Dziękuję :D A ja jakoś nie mogę się wziąć za tego Hobbita, choć tak bardzo chcę go przeczytać, dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile książek <3 miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopóki śpiewa słowik, Bez zobowiązań, Obsesja,Trzy metry nad niebem, Kronika ślubnych wypadków, Światła pochylenie - książki, które mnie interesują i Ci strasznie zazdroszczę :D
    Z całego stosiku mam tylko Gwiazd naszych wina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to widziałam w Twoim stosiku, że masz "19 Katherine", których zaś ja Ci baaaardzo zazdroszczę :D

      Usuń
  30. Piękny stos! Szkoda, że ta oferta ze "Światła..." już nieaktualna. Bardzo opłacało się z niej skorzystać, bo książka okazała się świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta była na prawdę świetna, jeszcze raz dziękuję, że o niej napisałaś, a książka bardzo mnie interesuje po Twojej recenzji :D

      Usuń
  31. oo Trzy Metry Nad niebem ♥

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Spory stosik. Wiele ciekawych książek do przeczytania :) Z pewnością podkradłabym Ci "Dopóki śpiewa słowik" oraz " Bliżej słońca" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Bliżej słońca" zapraszam do udziału w konkursie, jeśli jeszcze się nie zgłosiłaś, jeśli Ci się uda to z wielką chęcia pomogę Ci w tym podkradaniu :D

      Usuń
  33. "Dopóki śpiewa słowik" leży na mojej domowej półce i czeka cierpliwie na przeczytanie. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat "Trzy metry nad niebem", bo od kilku miesięcy planuję wypożyczyć tę książkę w bibliotece i ciągle się powstrzymuję :D Poza tym, wspaniały stosik, życzę sporo wolnego czasu na jego przeczytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U mnie podobnie jest ze słowikiem, ale w końcu muszę go przeczytać :D "Trzy metry nad niebem" podobno nie jest jakaś zachwycająca, ale jak przekonam się sama na pewno poinformuję wszystkich na blogu o moich wrażeniach :D

      Usuń
  34. Odkąd mam juniora, ciężko mi znaleźć czas na czytanie - jeśli już, to czytam mu bajeczki. Takiej sterty to obecnie nie byłabym w stanie przerobić. Ale odrobiłam w ciąży - bo wtedy miałam dużo czasu i odpoczywając pochłaniałam książki jedna z drugą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra strona ciąży :D Ja teraz miałam trochę wolnego, więc czasu mi nie brakowało, no może czasem :D

      Usuń
  35. Czytałam tylko "Hobbita" i "Gwiazd naszych wina" :) Obie książki bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gwiazd naszych wina" już za mną i również polecam wszystkim :D A "Hobbita" już nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  36. No, no - ale ogromny stos ;) I ile wygranych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest, ale jak dla mnie i tak za mało :D

      Usuń
  37. co za stosik - jestem ciekawa wszystkich pozycji i zastanawiam się jak odbierzesz Obsesję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesuje mnie fabuła "Obsesji", więc mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie :D

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D