środa, 25 czerwca 2014

konkurs - the end



57 osób zgłosiło swój udział w konkursie, miło mnie to zaskoczyło, jednak, kiedy przyszło co do czego i wylosować mogłam tylko jedną osobę, zrobiło mi się przykro, no cóż, mogę obdarować tylko jedną osobę. Jednakże mam zamiar jeszcze w wakacje zrobić dla Was kolejny konkurs i tym razem może zwycięzcami zostanie więcej osób... :D


Namęczyłam się z tymi karteczkami, żeby wszystkie były identyczne, ale bez zbędnego owijania, zwycięzcą zostaje:  
Beata M!
Gratuluję :D


Inf.
Przepraszam za zaległości na Waszych blogach, ostatnio miałam trochę załatwień, ale wszystko postaram się nadrobić do końca tygodnia. Dziękuję, że jesteście!

29 komentarzy:

  1. Gratulacje.!!
    Czekam z niecierpliwością na ten konkursik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, postaram się, żeby był jak najszybciej :D

      Usuń
  2. Anonimowy6/25/2014

    Ooo dziękuję <3 Tak bardzo mocno się cieszę że nawet mój tata już ma dość mojego zachowania czyli szczęścia jakie mu teraz okazuję. :D Jeszcze raz dziękuję i już wysyłam e-maila. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! :)

      Usuń
    2. Nmzc! To szczęście zadecydowało :D Cieszę się, że Ty się cieszysz haha :D

      Usuń
  3. Mnie również jest zawsze jakoś smutno, gdy muszę wylosować tylko jedno imię:) A zwyciężczyni serdecznie gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/25/2014

    Gratulacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh nie udało się. Trudno. Gratuluję Beacie. Jestem ciekawa jaką nagrodę będzie można wygrać w drugim konkursie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, sama brałam udział, ale cóż ;)
    Zapraszam na nowy post!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :)
    Zaległościami się nie przejmuj. Ja też mam okropne przez egzaminy i ten cały straszny tydzień, który na szczęście dobiega końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę mieć prawie cały lipiec taki, ale jakoś może się nadrobi wszystko :D

      Usuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    W takim razie czekam na kolejny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    ja również mam straszne zaległości i zaczynam wszystko szybko nadrabiać :)
    emmm... dodam Ci trochę pracy, bo nominowałam Cię do LBA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli jesteś w podobnej sytuacji, to zrozumiesz, ze odpowiem dopiero za jakiś czas :D

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D