środa, 6 sierpnia 2014

Książkowe marzenia #1

Uginające się półki, wysokie ściany, doszczętnie zapełnione książkami. Tysiące, może miliony pozycji i tylko część z nich odsłoniła przed Tobą swą tajemnicę. Książkowe marzenia to nowy cykl, który wymyśliłam dla Was ostatnimi czasy. Raz na jakiś czas będę ukazywać Wam piękne i inspirujące zdjęcia, które znalazłam, gdzieś w otchłaniach internetu.

Dzisiaj marzenia nierealna, przynajmniej dla mnie i na razie :D
Cudowne biblioteczki, o których ja mogę tylko pomarzyć, ale pamiętajmy: marzenia się spełniają, najpierw trzeba je stworzyć, to wszystko wymieszać z odrobiną naszej pracy, która w gruncie rzeczy zazwyczaj nie jest tylko odrobiną, a na końcu wypić tą magiczną miksturę. Abrakadabra! i wszystko jest piękniejsze, bo mamy to, co chcieliśmy.
Łudźmy się  o.O

źródło












Zaczynamy niewinnie, świetny klimat pokoików, idealny do czytania. Półki na ścianach blisko łóżka, drabinka, o której marzę, ale na razie nie mam po co się w nią wyposażać... o.O





Nadal zachwycam się tym zdjęciem po lewej, wystrój niekoniecznie dla mnie, ale za to ta biblioteczka w suficie - coś genialnego.

Schody = biblioteczka, całkiem fajnie to wygląda, ale ja chyba nie miałabym sumienia, żeby "chodzić" po książkach ;-)










Czyżby marzenie ściętej głowy?
:( :( :( :(
Zakochałam się w tych drzwiach! <3

Uwielbiam wszystko w takim starym stylu. Klasa sama w sobie.










Nieco bardziej przyziemnie, ale wygląda to zjawiskowo. Kiedy zobaczyłam zdjęcie po lewej, też ułożyłam książki kolorami, ale nie było niestety takiego efektu. Po prawej, no cóż... co tu komentować :)









Mówiłam już, że uwielbiam wszystko, co wiąże się za starym stylem?
Jeśli nie, to mówię teraz. Kocham, uwielbiam, podziwiam, piękne prawda?
Jeżeli o poprzednich biblioteczkach mogliśmy pomarzyć, to co nam szkodzi o tych tutaj, albo choćby o tej po lewej, te mebelki, a o ilości książek już nie wspomnę.



Czytam cudowną książkę, już nie mogę się doczekać, kiedy napiszę dla Was jej recenzję. Nie chcę jeszcze zapeszać, bo wszystko może się wydarzyć, ale myślę, że będę ją Wam baaardzo polecać.
Skończyłam oglądać Sherlocka - genialny serial. Może ktoś się orientuje, kiedy 4 sezon
Wracając do biblioteczek marzeń, pierwszy post z cyklu, mam nadzieję, że Wam się podobał. Na kolejny przewiduję dziwne i dziwniejsze półki na książki
A na koniec, kto robi ze mną eliksir spełniający marzenia?

34 komentarze:

  1. Zachwycił mnie pomysł biblioteczki wbudowanej w sufit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takk, taki starodawny styl jest po prostu przepiękny!:) Cudowne zdjęcia! I wiesz co, ja tam eliksiru żadnego nie potrzebuję, bo po prostu MUSZĘ mieć pokój - biblioteczkę ze specjalną wnęka w ścianie, gdzie będzie takie urocze siedzisko do czytania:)) Już dziś zresztą mówię chłopakowi, że zamieszkam z nim tylko wtedy, jak będę mieć tą swoją specjalną biblioteczkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to nieźle będzie musiał się postarać, a jeśli mu się uda, to baaaaradzo zazdroszczę i będę czekać na zdjęcia :D

      Usuń
  3. Raj:) Jak najbardziej zgłaszam się do pomocy przy produkcji eliksiru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jeśli taki właśnie jest raj. to warto być grzecznym :D Przyjmę każdą pomoc ;-)

      Usuń
  4. Niektóre z tych biblioteczek zasługują na miano dzieła sztuki :o 4. sezon Sherlocka chyba dopiero w 2015 roku (premiera w Wielkiej Brytanii). Nie oglądam, ale miałam się za ten serial zabrać.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a co do Sherlocka to bardzo polecam, bo serial wart jest uwagi :D Ja czytałam różne opinie na temat edycji 4 sezonu, oby jak najszybciej, bo już nie mogę się doczekać :P

      Usuń
  5. Stara biblioteczka jest piękna. Uwielbiam taki styl retro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś cudownego, jak pisałam w poście, klasa sama ww sobie :D

      Usuń
  6. Bardzo fajne, też często oglądam takie zdjęcia, marzy mi się taka biblioteczka z prawdziwego zdarzenia i szezląg na którym mogłabym sobie leżeć i czytać:) albo taka wnęka w parapecie i pod spodem książki:)))) A to z kolorami też kiedyś sobie wypatrzyłam i tak poukładałam i efekt jest :))))) do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej wnęce też marzę, coś genialnego :D Efekt świetny, choć nawet nie w połowie tak fajny jak na zdjęciu, przynajmniej u mnie :D

      Usuń
  7. Pomysł z drzwiami jest świetny, zapisuję to, kto wie, może ktoś mi kiedyś spełni to marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, trzeba w to wierzyć i pomalutku do tego dążyć :D

      Usuń
  8. Mi osobiście marzy się wielki salon [ biblioteczka ] gdzie bedą stosty książek :)

    Pozdrawiam Ania ;)

    Ps. Zapraszam do siebie zaczytanamarzycielka8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz musimy dążyć do tych stosów :D

      Usuń
  9. Te biblioteczki są po prostu genialne. Chciałabym mieć wszystkie najlepiej od razu z zawartością ^^
    Z przyjemnością zostanę alchemikiem i pomogę zrobić Ci ten eliksir. A jeśli nie... kurcze! Choćbym miała sama go sobie stworzyć, to w moim przyszłym (póki co wyimaginowanym) domku z ogródkiem będzie pokój, mój własny gabinet (biblioteczka) wypełniony po brzegi książkami. Oczywiście z wielgachnym parapetem wyłożonym poduszkami, miejsce w sam raz na czytanie!
    Jak ja kocham marzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko utrzymane w takim starodawnym stylu, coś pięknego i chyba marzenie każdego książkoholika :D

      Usuń
  10. życzę spełnienia marzeń bibliotecznych :)
    Czekam na recenzję tej "cudownej książki, którą czytasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo. Takie zdjęcia mogę oglądać godzinami. Najbardziej podobają mi się te biblioteczki w starym stylu. I te drzwi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zrobię z Tobą eliksir ;) jakich potrzebujesz składników? ;)
    A pomysł na post genialny, rozmarzyłam się, dosłownie. W moim przyszłym domu zrobię sobie pokój biblioteczny i będę go kochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te drzwi okolone książkami - wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla czegoś takiego warto pocierpieć, chociaż mówić można, a gorzej z wykonaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! Cudowne! Taak, kiedyś każdy z nas będzie miał taką biblioteczkę, wymarzoną i upragnioną :) Ja też w to wierzę i mam nadzieję, że za jakiś czas wszystkie książki będą pięknie stały na półkach i cieszyły moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę jedną z nich!

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki ułożone kolorami- marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam takie marzenie, że kiedyś będę miała dom, w którym będę miała jeden pokój przeznaczony na bibliotekę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sherlock jest rewelacyjny! Takie biblioteczki to rzeczywiście marzenie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne widoki. Też marzą mi się takie biblioteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi Sherlock coś nie idzie :(
    JA TEŻ O TYM MARZĘ.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się osobiście marzy taka niewielka, prywatna biblioteczka w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na post , a zdjęcia robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne i sporo chciałabym mieć! sama marzę o pomieszczeniu z masą książek i fotelem i lampka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Luks aranżacje półeczka antygrawitacyjna bardzo stylowa, ale widać nie może pomieścić wiele.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D