piątek, 28 marca 2014

Cytaty #6


"Wszystko na świecie potrzebuje miłości i dobroci."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Oceniamy ludzi przez ich czyny, a nie przez ubrania, jakie noszą."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Ludzie są skazani by cierpieć."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Ludzie niszczą piękno, gdy je znajdują."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Stawienie w obronie biednych jest czynem wielkiej odwagi i siły charakteru."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Kiedy po raz pierwszy kogoś spotykamy, nigdy później nie pamiętamy w co był ubrany i co powiedział. To, co pamiętamy, to, w jaki sposób czuliśmy się, będąc z ta osobą."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Ludzie czasem zakładają maskę i nie wiemy, co pod nią ukrywają."

Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Nigdy nie wiemy, co jest w sercach ludzi, gdy ich osądzamy."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Nic nigdy nie jest dawane za darmo."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Ambicja i zazdrość są sercem wszystkich zdrad."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Biedak może przywdziać szaty księcia, a książę może zostać na ulicy bez butów."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Dobry przyjaciel wpłaci za ciebie kaucję, a najlepszy będzie w więzieniu razem z tobą."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"To, co człowiek pokazuje światu to niewielki kawałek z góry lodowej ukrytej przed wzrokiem. I częściej niż ona dusza jest pokryta pęknięciami i bliznami."
Sherrilyn Kenyon
Acheron

"Jeśli nie przyszedłeś zwyciężyć, nie powinieneś w ogóle wychodzić z domu."
 Gina L. Maxwell
Edukacja Kopciuszka

"Ciemność nie zawsze oznacza zło, a światło nie zawsze niesie ze sobą dobro."
P.C. Cast + Kristin Cast
Dom Nocy
 
“All I know, is that right now, I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall, and throw you in one of these classrooms, and kiss every square inch of your body while a bunch of people who drive mini vans listen, wishing they were us…That’s probably a bad idea right?”
Damon Salvatore to Elena Gilbert
TVD 5x17



Zdjęcie: <3 <3 can't wait!!!!
W sumie to już 74 ;-)


Podoba mi się to rozwiązanie haha :D
A poza tym uwielbiam Damona z The Vampire Diaries <3
Ostatni odcinek IV sezonu Pretty Little Liars, kto oglądał?
Stosik za kilka dni, jeśli się wszystko uda i nareszcie odwiedzi mnie pan listonosz.
Jak dodać do obserwowanych - klik.

12 komentarzy:

  1. hihi ciekawe rozwiązanie z tym płaskim brzuchem :D Cytaty zawsze jakoś tak podnoszą na duchu :D przynajmniej mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego wszystkie, które w jakiś sposób mi się spodobają, zapisuję, a później do nich wracam :D

      Usuń
  2. "Jeśli nie przyszedłeś zwyciężyć, nie powinieneś w ogóle wychodzić z domu." - najlepszy :)
    Ja się poddałam przy TVD po trzecim odcinku ostatniego sezonu.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku V sezonu, było niezłe zamieszanie, też myślałam, że nie wytrwam, za dużo sobowtórów itd., ale na szczęście reżyser wyszedł z tego w ciekawy sposób, dlatego też jestem nadal wielką fanką TVD :D

      Usuń
  3. Bardzo trafny cytat: "Ludzie czasem zakładają maskę i nie wiemy, co pod nią ukrywają."

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytaty wybrałaś rewelacyjne. Takie życiowe i prawdziwe.
    ps. Też uwielbiam Damona z The Vampire Diaries. Jest diabelsko boski w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten trzeci cytat mi się nie podoba. Za to pomysł z pępkiem, jak najbardziej. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy go przeczytałam, aż się zatrzymałam, jest taki właściwy, choć trudno pogodzić się z jego prawdziwością... Hahaha idealnie płaski brzuszek :D

      Usuń
  6. "Ludzie niszczą piękno, gdy je znajdują." - jakże prawdziwe. Ten o przyjacielu również świetny. :)
    A z tym pępkiem to podziękuję. :P Wolę poćwiczyć na siłowni... zdrowsze to jest. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ćwiczę z Mel B, a to z pępkiem, to jakbym straciła determinację :D

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D