sobota, 15 marca 2014

przerwa od książek#tylko blogowa#sesja#przynudzam



 Raz w miesiącu dodaję post z serii inspiracje, albo ulubione, ostatnio jakoś kompletnie nie wiedziałam, co dodać, dlatego też pokażę wam zdjęcia z sesji z Victorią.

Po tym jak Victoria napisała do nas z zaproszeniem na zdjęcia, oczywiście się zgodziłyśmy, zachwycone pracami tej zdolnej kobietki. Od lewej: ja, Kinga i Sylwia.
Niesamowicie podoba mi się klimat zdjęć. Victoria odwaliła kawał dobrej roboty.
Link na bloga Victorii - klik.



Za kilka dni wracam do recenzji i w kolejce stoi "Mój Anioł Zemsty", a teraz jestem w trakcie czytania II cz. Millenium, uwielbiam tą trylogię :D

Myślę nad zmianą nagłówka, żeby blog sprawiał wrażenie bardziej przejrzystego, ale i z odpowiednim klimacikiem.
Więc za jakiś czas możecie spodziewać się zmian, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, bo spec z informatyki to ze mnie żaden.



Słucham nałogowo :D

22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ! Myślałam, że to z jakiegoś serialu, czytam, a tam okazuje się, że to sesja zdjęciowa :D wspaniała pamiątka :) ja staram się też trochę fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka też mówiła, że zdjęcia są jak z serialu:D Victoria to zdolna bestia:D Chętnie obejrzałabym Twoje zdjęcia:D

      Usuń
    2. Ja tak sobie pstrykam amatorsko, myślę, że do Viki mi bardzoooo daleko :) moje najładniejsze zdjęcia są z 2 sesji ciążowych moich przyjaciółek i nawet kiedyś myślałam o udostępnieniu ich, bo wyszły rewelacyjnie, ale musiałabym spytać dziewczęta o zgodę, bo to bardzo intymne zdjęcia :) oczywiście zostałam teraz fotografem na różne okazje, chrzty, wesela :D muszę kiedyś komuś zrobić taką sesję jak powyżej. Dzielę aparat z mężem, on też bardzo lubi fotografować - tutaj kilka jego zdjęć :) http://isokolka.eu/blogi/157-700-pikseli/7187-sokolskie-jezioro-zima-kundzin-wiosna-fotoblog

      Usuń
    3. Fotografia to niezwykła dziedzina sztuki:D My z dziewczynami lubimy chodzić na sesję tego typu, takie inne zdjęcia w podobnym wykonaniu to rzeczywiście niesamowita pamiątka:D Chętnie obejrzałabym i te z sesji ciążowej, bo te z pod linka są świetne:D

      Usuń
  2. Ale piękne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem - cudowne makijaże, stroje, ujęcia. I te kolory... cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zasługa Victorii, ma niesamowite pomysły, umiejętności, a przede wszystkim talent:D

      Usuń
  3. Cudne fotki! Szkoda, że tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest więcej, ale dodałam swoje ulubione:D

      Usuń
  4. Boskie zdjęcia, bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeenyści, ale cudowne! Właśnie przeglądam resztę jej zdjęć i jestem zachwycona :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też obejrzeć zdjęcia na fb, tam to dopiero można się zachwycić :D

      Usuń
  6. Piękna sesja :)
    Taka trochę gotycka, nie? Fajny pomysł, i pamiątka na całe życie. Ja niestety nie mam wśród swoich znajomych nikogo z zapałem fotografa i strasznie nad tym ubolewam, bo zawsze sama musze pełnić tę rolę, a tez bym chciala pobawic się w modelkę ;p tylko, że ciężko mi dogodzić i chyba znajomi boją się oferować ;D
    Pięknie wszłaś :)
    I zmiany w blogu też zauważalne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to klimat gotycki :-) Dziękuję bardzo o i zmiany zauważyłaś :D

      Usuń
  7. Na zdjęciach wyszliście super!
    Jestem też ciekawa metamorfozy twojego bloga, więc będę czekać niecierpliwie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już część jest, ale napisze o tym w kolejnym poście, bo ktoś mi pomógł :D Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  8. Uwielbiam takie sesje! Są po prostu jedyne w swoim rodzaju! Też ubolewam, że nie znam żadnego fotografa, gotyckie, historyczne koncepcje są świetne ;D a kawałek, który nam tu przedstawiłaś? od dzisiaj też słucham na okrągło ;D
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://kamilczytaksiazki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobało Ci się u mnie :D Victorię poznałyśmy dopiero jak do nas napisała, zdjęcia robi w okolicach Krakowa odpłatnie, więc jeśli jesteś z okolic, to możesz skontaktować się z nią poprzez jej bloga, link w poście :D

      Usuń
  9. miły akcent z samego rana - dziękuje za tą sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my jesteśmy Ci niesamowicie wdzięczne :D

      Usuń
  10. Bardzo miły widok, świetne zdjecia :) Czekam na więcej;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w swoim imieniu i dziewczyn :D Za jakiś czas na pewno się jeszcze pojawią :D

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D