sobota, 11 sierpnia 2012

Wybrana



Wybrana
Dom Nocy III





autor: P.C. Cast + Kristin Cast
gatunek: horror, romans, fantasy
rok wydania: 2010
ilość stron: 296
ekranizacja: nie
cena: 29,83zł

Opis:
 Zoey Redbird przez cały czas musi mieć się na baczności. Zagrożenie ze strony Neferet zwiększa się, gdyż dziewczyna zostaje sama ze swoimi tajemnicami, których za nic nie może nikomu zdradzić. Z pomocą Afrodyty stara się pomóc Stevie Rea, która jest nieumarłą. Dodatkowo dochodzą kłopoty z chłopakami (i mężczyzną).

Recenzja:
 To już trzecia część „Domu Nocy”, którą przeczytałam, dlatego też napiszę krótko. Książka jest ciekawa, fabuła wciąga, dzieje się tu naprawdę dużo i nie nudziła mnie prawie w ogóle. Przechodząc do minusów muszę powtórzyć, że głównie denerwuje mnie nadużywanie przez autorki slangu młodzieżowego i charakter głównej bohaterki- Zoey.

Moja ocena:
5/10


1 komentarz:

  1. czytałam pierwszą książkę z tej serii , resztę najprawdopodobniej kiedyś kupie bo w bibliotekach ani w ząb nawet jednego egzemplarza dalszych części. pzodro [noname-rape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D