wtorek, 7 sierpnia 2012

Sierpniowe czytanie

Zdjęcia są słabe, więc napiszę jeszcze dodatkowo, co zaplanowałam sobie na sierpień:)
  1. Piękni i Martwi
  2. Zycie na wieczność
  3. Nędznicy
  4. 3,4,5 część Domu Nocy (recenzję 2 części dodam wkrótce)
  5. Zbrodnia i kara
  6. Błękitnokrwiści
  7. Melancholie sukuba
  8. Podboje sukuba
  9. Marzenia sukuba
  10. Namiętność sukuba
  11. Cienie sukuba
  12. + coś, co jeszcze nie wiem, może ktoś poleci mi jakąś ciekawą książkę? Byłabym bardzo zadowolona, gdyby to było podobne do "Nostalgia anioła", ale inne książki także mile widziane. Z góry dziękuję:)

2 komentarze:

  1. Chcialas to wszystko w sierpniu przeczytac?? Podziwiam:D
    Zapraszam na moje candy:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie udało mi się przeczytać dwóch pozycji z tej listy, ale zamieniłam je na coś innego, reszta czeka na recenzję, bo ostatnio bardzo goni mnie czas:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D