wtorek, 10 lipca 2012

Witam wszystkich:)

 Przyznam się bez bicia, że na samo powitanie nie wiedziałam, co napisać. Zastanawiałam się, czy nie usunąć bloga, może to nie dla mnie, siedziała koło mnie przyjaciółka, która mi bardzo pomogła, a dokładnie krótki dialog, który przeprowadziłyśmy. Powiedziałam jej, że nie wiem, co pisać, a ona zapytała, co muszę napisać? Wtedy mnie oświeciło i powiedziałam jej- nic nie muszę, piszę to, co chcę. Dlatego nie będę się już zastanawiać, co powinnam napisać. Zrobię tak jak chce.
 Założyłam bloga z zamiarem opisywania i polecania wam książek, które oczywiście czytałam. Nazwa mojego bloga mówi sama za siebie, więc nie będę jej tłumaczyć. Czytam głównie książki młodzieżowe, ale od czasu do czasu sięgam po poważniejsze książki. Dlatego też polecam mój blog dla ludzi w każdym wieku.
  Kiedyś nie lubiłam czytać, mało powiedziane, no ale nie. Tą pasję, hobby rozbudziła we mnie koleżanka polecając mi książkę pt. "Ostatnia piosenka". I tak to się zaczęło, a skończyło się tak, że czytanie to moje hobby, od którego jestem na siłe odganiana. No znowu nie bez przesady, ale jak już coś zacznę to muszę skończyć:D
 Już nie długo pierwsza książka. Serdecznie zapraszam do częstych odwiedzin.
 



2 komentarze:

  1. ja tak samo zaczęłam czytanie od " Ostatniej piosenki " .:) Z których gór pochodzisz?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D