niedziela, 29 lipca 2012

Drugie życie Bree Tanner

Drugie życie Bree Tanner

 autor: Stephenie Meyer
gatunek: powieść fantasy
rok wydania: 2010
ilość stron: 201
ekranizacja: nie

cena: 27,99zł


Opis:

 Historia opisuje losy Bree Tanner, dziewczyny przedstawionej w „Zaćmieniu”. Opowiada nam ona wydarzenia, którymi żyła od momentu kiedy stała się wampirem, aż do bitwy nowonarodzonych z Cullenami. Była oszukiwana, a jej życie po przemianie było objęte tajemnicą. Nic nie mówiono jej, ani innym wampirom. W krwiożerczych bestiach znalazła przyjaciela, a może nawet miłość...

Recenzja:
  Książka pokazuje zupełnie nowe oblicze wampirów. Opowiada nam wydarzenia, widziane przez jedną z nowonarodzonych. Wygląda to zupełnie inaczej od życia Cullenów. Jak dlamnie ten pomysł to duży plus dla książki.
 Moja ocena może nie być do końca obiektywna. A to dlatego, że popełniłam błąd, polegał on na tym, że „tą część” sagi Zmierzchu, która jest ostatnia, ja przeczytałam jako pierwszą, wstępnie nie wiedząc, że należy ona do cyklu Zmierzchu. Nawet i tak przeczytana, podobała mi się (już pisałam Stephenie Meyer jest świetną pisarką), choć nie ukrywam, że początkowo nie wiedziałam, co czytam i trochę było to jak czarna magia, bo przyznam się, że nie znałam wtedy nawet imion Cullenów, którzy odegrali dużą rolę w książce. Ogólnie biorąc książka wydawała mi się trochę dziwna, dopiero czytając (jeśli się nie mylę) „Zaćmienie” zaczęło mi się wszystko układać w głowie i oczywiście wyjaśniać. Wtedy dopiero zauważyłam jak wielki błąd popełniłam.
 Ogółem biorąc całą moją wypowiedź, jeśli ktoś zabrał się za sagę Zmierzchu radzę czytać w odpowiedniej kolejności, choć jeśli ktoś popełnił ten sam błąd ( w co śmiem wątpić) przyzna mi rację, że nawet w takiej kolejności ksiązka jest dobra. Polecam przeczytać, nawet dla samego porównania.:)


Moja ocena:
7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D