niedziela, 21 września 2014

Wyniki!!!






Witam Was moi kochani, dzisiaj przychodzę tylko z rozwiązaniem konkursu, aż mi głupio, że tyle osób rozczaruję, ale jeszcze nie zostałam milionerką, więc nie jestem w stanie obdarować Was wszystkich, ale jeśli tylko się uda.... haha, czekajcie cierpliwie.

Wiecie, co jest najśmieszniejsze? Nikt z Was nie odgadł ani jednej odpowiedzi, większość z Was odpowiadała podobnie, kolory, które nominowaliście to gł.: czarny lub biały, a książki: "Gwiazd naszych wina" lub "Igrzyska śmierci".
Kilka osób zaryzykowało nieco bardziej, nominując np. "Łatwopalnych", czy kolor niebieski itd. Dla nich brawa!
Ale co tam, dla reszty też. Wszystkich Was doceniam i dziękuję za wzięcie udziału, bo wiecie mi jest baaardzo miło :D

Poprawne odpowiedzi:
 Z powodu braku poprawnej odpowiedzi, odbyło się losowanie, a oto wyniki:

No, więc tak, w konkursie wzięło udział 12 osób, numerki, które przydzieliłam widzicie na zdjęciu z lewej strony(u góry). 
Program do losowania wybrał liczbę: 2
Gratulacje dla Adriany B.
Czekam na Twoje dane na adres e-mail: annapor84@wp.pl
Zgodnie z tym, co pisałam, dla Cb książka Agathy Christie "Morderstwo odbędzie się" oraz prezent=niespodzianka. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim i widzimy się wkrótce! Buziaki :****

16 komentarzy:

  1. Ale supcio :D Kurde nikt nie zgadł? Niemożliwe, nie wiem jakim cudem masz najwięcej zielonych książek xD Aż z ciekawości spojrzałam na swoje na 160 książek mam tylko 11 książek xD
    Dzięki raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, ale właśnie zielone przeważają, sporo fantastyki kupowałam swego czasu i to głównie te książki, ale też kryminały i jakieś inne przypadkowe :D
      Nie ma za co oczywiście, cieszę się, że sprawiłam Ci radość :D

      Usuń
    2. Tez mnie to zaskoczyło :D Makabra... zielone?! Ja mam jedną dwie zielone książki na półce - słownik lektur szkolnych i "Mądrości Shire" xD Gratulacje! :D

      Usuń
    3. To u mnie ponad 20 :D

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    Widzisz, jaki dobry konkurs wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie łatwiej, obiecuję :D

      Usuń
  3. Gratulacje ;) a kolor książek zaskakujący ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D