niedziela, 14 grudnia 2014

Grudniowy stosik :)



Uwielbiam grudzień! A wiecie dlaczego? Powód jest oczywisty, właśnie w tym miesiącu stosiki są największe, to wtedy najbliżsi, którzy znają nas najlepiej, dziękują wszystkiemu wkoło, że mają w rodzinie książkoholików, którym zawsze wiadomo co kupić. Jeden problem z głowy :D
No cóż, mi takie rozwiązanie pasuje, wiem co dostanę, ale i tak zawsze jestem zaskoczona, w końcu tytułów jest co nie miara, ale jeszcze nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja, żebym dostała książkę, którą już czytałam, chyba pomaga w tym portal LC, ale lepiej nie krakam, bo w końcu 24 grudnia zbliża się wielkimi krokami :D


Trzy książki ze stosika są jeszcze zdobyczami z listopada, ale zacznijmy od początku:

1. Misery - Stephen King
Podobno jedna z lepszych książek króla horrorów. Ta powieść będzie już moim czwartym spotkaniem z tym autorem :D Dopadnięta za 10 zł w Żabce :D

2. Siedem lat później - Emily Giffin 
Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat książek tej autorki, więc kiedy znalazłam ją na wyprzedaży za 19,90 zł w jednej z krakowskich księgarni, nie mogłam się oprzeć. :D

3. Hopeless - Colleen Hover
Cudowna książka, jedna z lepszych przeczytanych w tym roku, a muszę Wam przyznać, że 2014 był przepełniony niesamowitymi powieściami, ale o tym wspomnę jeszcze w podsumowaniu rocznym, a teraz, kto jeszcze nie widział, zapraszam na recenzję.

4. P.S. Kocham Cię - Cecelia Ahern
Założę się, że przynajmniej połowa z Was słyszała o tej książce, a jeśli nie o powieści, to o filmie lub samej autorce. Ostatnio w blogosferze było o niej głośno, więc nie mogłam się oprzeć i uwaga! uwaga!, kupiłam ją w antykwariacie za zaledwie 8 zł :D

5. Bridget Jones - Szalejąc za facetem - Helen Fielding
O Bridget słyszał każdy, niesamowicie zabawna kobieta, ja miałam przyjemność widzieć ją tylko na ekranie, a dzięki mojej przyjaciółce będę miała szansę prześledzić losy pani Jones w zaawansowanym wieku na kartach papieru. Mam małe obawy, co do tej książki, po pierwsze nie czytałam poprzednich części, a po drugie, opinie zaufanych blogerów są, jakby to "powiedzieć", bez fajerwerków.

6. Camila Lacberg:
- Księżniczka z lodu
- Kaznodzieja
- Kamieniarz
- Ofiara losu
Wszystkie te cztery książki wygrałam w wyzwaniu, które organizował Krystian Gryszkiewicz - tutaj macie jego bloga - klik. Nagrodą miały być 3 książki, ale kiedy przyjechałam do domu w piątek, ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, w paczce znalazłam 4 książki! Jeszcze raz dziękuję! Niesamowita niespodzianka :D


Już nie długo przerwa świąteczna, a to oznacza dużo wolnego czasu, obawiam się, że tylko teoretycznie, ale tak czy siak, mam zamiar poświęcić książkom więcej czasu. Od jakiej pozycji powinnam zacząć? Co osobiście polecacie, a do której z powyższych książek mam podejść bardzo ostrożnie? :D
W tym tygodniu postaram się dodać post z inspiracjami, mam dla Was świetne pomysły na świąteczne paznokcie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D