czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczne inspiracje

Wesołych świąt kochani!
Nie będę wklejać długich życzeń z internetu, które są nic nieznaczącą formułką. Krótko, ale z głębi serducha, życzę Wam, aby wszystkie Wasze marzenia, cele i plany na rok 2015 się spełniły, żeby te święta były piękne i bardzo klimatyczne, bo jak na razie ja ich nie odczuwam, chyba przez to słoneczko na zewnątrz, ale przecież to nie jest najważniejsze. Nie śnieg i nie prezenty, choć mam nadzieję, że dużo książek wczoraj znaleźliście pod choinką  <czekam na Wasze stosiki>. Tak, więc życzę Wam wszystkiego, czego tylko pragniecie i udanego sylwestra!


źródło
A dzisiaj skruszona przychodzę do Was po zdecydowanie za długiej nieobecności i uwierzcie mi, miałam/mam sporo pomysłów na posty i recenzje, przynajmniej dwie i jak tu teraz się wyrobić... Czas ostatnio dał mi po kościach, dwa egzaminy przed świętami, prace na zaliczenia, a to dopiero początek maratonu każdego studenta. Właściwa sesja zbliża się ogromnymi krokami, a mnie czeka jeszcze sześć egzaminów <jak dobrze pójdzie> trzymajcie kciuki! :D
A teraz czas przechodzić do części właściwej posta, czyli inspiracji świątecznych. Zapraszam! :D


Wiem, wiem każdy, kto tylko obchodzi te święta, choinkę ma już ubraną, ale po prostu nie mogłam się oprzeć, genialny pomysł. Zrobię sobie taką za rok, a wtedy ją tutaj na pewno zobaczycie :D 

 




Dla tych, co za śniegiem tęsknią. U mnie pogoda jak na wiosnę, momentami mam wrażenie, że obchodzimy Wielkanoc, a nie Boże Narodzenie,  więc czekam na magię wieczoru, nie wiem dlaczego, ale o tej porze dnia, święta są bardziej świąteczne, może to przez lampki, kolędników....

źródło



A  teraz, czy ktoś, a raczej któraś powie mi, że nie chce śniegu? Hahah :D




Inspiracji paznokci na różnych stronach typu zszywka jest cała masa, pomysły są na prawdę efektowne, a co ważniejsze, piękne. Niestety nie wszystkie są tak proste, żeby można je wykonać samodzielnie lub z małą pomocą przyjaciółki, np., gdy nie jest się w stanie narysować śnieżynki lewą ręką, no cóż, zdarza się. Wybrałam dla Was takie najprostsze, które w gruncie rzeczy na takie nie wyglądają, ale jeśli tylko spróbujecie je zrobić, gwarantuję Wam, to zadanie wykonalne nawet dla takiego beztalencia, w sferze zabawy z lakierami, jak ja :D





A tutaj dowód na wykonalność misji niemożliwej :D
Paznokcie moje(blue) i Kingi (złoto-czerwone). 











A oto moje łóżko i prezenty, ten ktoś niewyraźny z telefonem to moja kuzynka, nadzorująca obklejanie paczek :D
Szkoda, że nie widać całego zdjęcia, bo łóżko wygląda świetnie<taka jestem skromna> :D







Pierniczki, z którymi męczyłam się w niedziele i poniedziałek, co roku je piekę i zawsze z innego przepisu, bo jakimś cudem, każdy mi się gubi, w tym roku trafiłam na wyjątkowo pyszne, dam Wam link tak na zaś :D
Ja składniki podwoiłam, a i tak nie wyszło dużo, więc, gdyby ktoś za rok się skusił, a ma dużą rodzinkę to razy trzy :D
A poniżej na mniej artystycznym zdjęciu, całość pierniczków :D







Tego nie muszę komentować.
Piękne, prawda...








Jeśli ktoś jeszcze nie złożył życzeń komuś kto mieszka daleko, to mam na to bardzo fajny sposób, a mianowicie ta stronka: klik, znajdziecie tutaj filmiki, wstawiacie twarze znajomych i jesteście tańczącymi elfami, reniferami itp. Świetny i zabawny sposób na życzenia :D

Tym razem nie mam dla Was wzruszającego filmiku, ale jedne z moich ulubionych kolęd i pastorałek :D


 
Przekonaliście mnie ostatnio do P.S. Kocham Cię, więc ja idę sobie poczytać, a Wam dziękuję za przeczytanie posta i jeszcze raz życzę wspaniałych i magicznych świąt Bożego Narodzenia! Lampki już zaświecone, rodzina razem, prawda, że te święta są piękne <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D