poniedziałek, 9 grudnia 2013

Inspiracje- cz.1- prezenty

Chyba każdy co roku staje przed wielkim wyzwaniem, które zabiera mu masę czasu, aby mu sprostać, żeby zobaczyć na twarzy bliskich uśmiech i niezapomnianą radość dzieci. Jeśli jeszcze nie wiecie o co mi chodzi,Zainspirujmy siebie nawzajem!
to podpowiadam: 6  i 24 grudnia oraz inne okazje jak urodziny, imieniny, tak uwielbiamy siebie obdarowywać. Teraz już wiecie o czym będzie ten post.

 Mikołaja już było, ale teraz gwiazdka, więc powoli zaczęłam już szukać prezentów z niektórymi jest problem, co dla taty, brata, chłopaka, tak płeć męska jednak ma wymagania. Ja wam przedstawiam swoje propozycje, a wy piszcie swoje. Pomóżmy sobie nawzajem:D

Gotowi? A więc jedziemy?
Na pierwszy ogień prezenty:


 1.Książki!
Wymarzony prezent dla każdego mola książkowego :D




 

2.Słuchawki!!!
Pomysł niedrogi, a może być miłą niespodzianką i dla chłopaka(kolor zielony-the best, ale zależyteż od upodobań), i dla dziewczyny, dla młodszych i starszych. Mogą być zwykłe, ale i w zabawnym wydaniu.:D
Możecie je znaleźć tutaj: klik.




3.Rajstopy!
Chcę te!!!! Wiecie, gdzie znaleźć?
Mam te <3 i te dostanie moja przyjaciółka :D
Of course nie zwykłe, takie, które są teraz modne i mi się nieziemsko podobają, ja mam takich jedną parę i chcę więcej kochany Mikołaju <3
Tu znajdziecie: klik.



Te dostanę <3Jeśli będę grzeczna :-(



http://anikatera.blogspot.com/

4.Biżuteria!
Ja sama się tym zajmuję, więc będę miała prościej. :D
Klik na zdjęcie :D









5. Zdjęcia!
Kto z nas nie uwielbia oglądać zdjęć, szczególnie tych starych, "głupich", oglądanie albumów po latach daje ogromne wspomnienia. :D Zdjęcia jako prezent, to idealny pomysł, można go wręczyć w różnej formie:
Kolaż, który dostałam ja od mojej kochanej kuzynki <3
  • album
  • pojedyncze zdjęcia
  • prezentacja multimedialna (o tym będzie jeszcze za chwilkę)
  • kolaż
  • poduszka ze zdjęciem (zamawiamy u fotografa)
  • kalendarz ze zdjęciami (zamawiamy u fotografa)
  • kubek ze zdjęciem






6. Film!
 Już objaśniam, przyszłam do was, żeby przedstawić wam choć trochę oryginalniejsze pomysły, więc nie chodzi mi o zwykły film, ale o film lub prezentację multimedialną z waszymi i waszych bliskich, którym chcecie go wręczyć, zdjęciami, filmikami i śmiesznym napisami+ muzyka, którą lubicie. Prezent sprawdzony, dostała go ode mnie i od Kingi nasza przyjaciółka. Prawda, czasochłonne, ale warte wrażenia osoby, która go dostanie :D Posłuży wam do tego m.in Movie Maker, Power Point. :D





7. Kapcie!

Super ocieplacze na zimowe dni, kiedy za oknem minus kilkanaście stopni. Mogą być też na zabawnie. :D



8.Coś innego ręcznie zrobionego, np.:
  • coś słodkiego (ja robiłam np. bezowe bałwanki- klik)
  • sklejka ze zdjęć
  • słoik pierniczków (klik)
  • różności z masy solnej (zeszłego roku zrobiłam zawieszki na choinkę, które "przedstawiały" moje przyjaciółki- klik)


9. Mniej oryginalne:
  • portfel
  • rękawiczki
  • ciuchy
  • pasek
  • pieniądze (choć to moim zdaniem najgorszy pomysł, pójście na łatwiznę)
  • itp.  


10.  Wasze pomysły:
  •  bilet/zaproszenie (na jakieś wydarzenie kulturalne: koncert, przedstawienie, wystawę, albo zaproszenie na jakieś warsztaty, do spa, na masaż)- pomysł Pauliny Lemon
  • teleskop- pomysł Ash- ery
  • futrzane skarpetki- kolejny świetny pomysł Ash- ery
  • czytnik- pomysł Cyrysi
Czekam na wasze propozycje, w miejsce powyższych kropek będą wpisane najlepsze z podanych przez was oraz link do autora pomysłu, może coś mi i wam się przyda:D W końcu trzeba sprawić przyjemność bliskim :D
 Pozdrawiam was cieplutko :*



21 komentarzy:

  1. czasami bardzo ciężko wymyślić prezent dla kogoś, kto ma wszystko. wydaje mi się, że dobrym pomysłem będzie bilet/zaproszenie. może być na jakieś wydarzenie kulturalne: koncert, przedstawienie, wystawa, albo zaproszenie na jakieś warsztaty, do spa, na masaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł, o tym nie pomyślałam, nieco droższy, ale na pewno wart uwagi :D

      Usuń
  2. Świetne pomysły!
    Sama bym na nie wpadła a co roku mam ten sam problem co mam kupić na gwiazdkę?
    Ale dzięki tobie już wiem co komu dam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. haha! też mam te rajstopy ze 3 pary;PP są świetne!! ale książki zawsze górują;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. aha i jeszcze jedno dodałaś przycisk like button ale musisz wpisać tak jak w instrukcji nazwę swojego bloga bo teraz masz przycisk like ze stroną facebooka jako facebooka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są genialne!:D książki oczywiście na 1 miejscu:D a to dlatego nie zmienia mi się ta liczba, a ja myślałam, że się tylko ścięło, ja i informatyka to dwie różne bajki haha:D dziękuję bardzo za pomoc:)

      Usuń
  5. Rozumiem, zrozumiem...ja też czekałam rok od pierwszej ekranizacji zanim książki przeczytałam. :) Książki uwielbiam dostawać, ale sama na razie wstrzymałam się z ich kupnem. Słuchawki sama sobie muszę kupić... Osobiście uważam, że najpierw trzeba dowiedzieć się, czym się interesuje osoba, dla której kupujemy prezent. Dla malarza paletę, jakieś farby, dla muzyka jakiś niedrogi instrument... Jednak np. teleskop jest uniwersalną, rewelacyjną rzeczą. Kto nie lubi patrzeć w gwiazdy?! Wcale takie drogie nie są te sprzęty. :) Poza tym świetne są również cieplutkie, grubiutkie, futrzane skarpeteczki :D Po prostu mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę dostawać, ceny książek przerażają:D Świetne pomysły na prezent, dodaję do listy:D

      Usuń
  6. Dobrze, że książki są na pierwszym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki - zawsze! Te kapcie w kształcie stóp są rewelacyjne!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Byłby z nich niezły ubaw:D

      Usuń
  8. No tak, książki najlepszym prezentem na świecie :D Rajstopy cudne, sama chciałabym te z budynkami (nie wiem, jak to lepiej określić), ale niestety również nie mam pojęcia, gdzie można je kupić... A co do bezowych bałwanków, o których wspomniałaś, to kojarzą mi się z dzieciństwem - uwielbiałam je:)
    Pozdrawiam,
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli gdzieś się w końcu natkniesz, to daj znać, nie dają mi one spokoju:D ja też uwielbiam bezy:D

      Usuń
  9. Ogromnie boję się pająków, a ty tutaj takie straszne kapcie znalazłaś! Brr ;)))
    Ja jedynie marzę o książkach i czytniku. To tyle moich życzeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to tylko kapcie:D śmieszne ą:D o czytnik fajna sprawa:D

      Usuń
  10. Kapcie pająki! Boskie! A słuchawki bardzo by mi się przydały, bo szybko je psuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. te rajstopy są mega genialne. A co do książek - to zawsze dobrze jakąs dostac ;) no i słuchawki - przydałby się ludziom w autobusach :D
    A jesli chodzi o te papcie tarantule...spac bym nie mogła i dostałabym zawału...mega strasznie boje się pająków

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Może kiedyś będziesz chciała wspólnie zorganizować jakiś konkurs, i do książek dołączyłybyśmy Twoja ręcznie robiona biżuterię? ;) Pomyśl nad tym! A jak coś to pisz na email: dianaa4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko :D